Shopping

Tjohoo :)

Gick ner på ystad i förmiddags och skulle shoppa lite. Men fösrt skulle vi träffa mammas kompisar här och äta med dom, men innan vi skulle äta så ville dom in på en bokhandel och det ville ju inte jag ^^ så jag gick in på lindex och hittade en bikini jag velat ha länge, men har inte funnits i min storlek :D så jag slog till och köpte den. Sen gick vi och åt pizza. Men jag fick inte i mig så mycke, vet inte vad som har hänt men efter varje måltid så mår jag jätte illa, speciellt på morgonen. Men aja :) Efter vi hade ätit så drog jag med mig bror och gick och kollade i affärer. Han hittade en skjorta. och jag hittade saker men är för snål. Sen när vi skulle in i en skoaffär så tog min bror sig på huvet och sa " juste nu vet jag vart dom är" så hade han tagit av sig sina solglasögon i en provhytt, men som tur va så hängde dom kvar där inne. Sen drog vi in på H&M och där fanns det lite saker men det va två idiot ungar som spran runt och va dumma i huvet men föräldrarna sa inget. HATAR SÅNT!!! Aja där inne så hittade jag en dipliner. sen va jag så trött så vi gick hem :D Somnade en stund, skönt som tusan. Just nu åskar det och regnar :/ blää jag gillar inte åska. Ahh snart ska jag träffa Jonas.

PussPuss

/Fiia


Det är inte lätt att ta kort med camen xD


Kommentarer
Postat av: sandra

sån där har jag också:) (y)

2009-07-20 @ 19:50:35
URL: http://sandratallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0