Sommarlov eller fängelse?

Tjooo!

Jag och emelie pratar om att åka te sthlm och kanske kolla lady gaga, Som vi pratat om länge men nu är det seriöst. Emelie måste tusan få åka, hon har ju inte vart iväg nånstans den lilla stackarn <3. jag har i alla fall vart i ystad en vecka. Men jag tror det ser mörkt ut från emelies håll, hennes mamma vill inte ge emelie sina pengar. Jag blir så ARG!! det är hennes pengar för tusan!! asså ska vi sitta här i stan och inte göra ett piss?  Jaah emelie va roligt vi har här i baggetop och vingåker. Juste jag får ju inte snacka skit om vingåker, haha det töntigaste jag har hört, jag får säga vad jag vill om min hemstad. Men då kanske jag får säga att jag hatar mitt liv då? eller det kanske jag inte får??

PussPuss

/Fiia


Haha sorry jag va tvungen ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0