Sötnosar :)

Hejsan :)

Vaknade av att mitt alarm gick kl 9, FY!  somnade om och vaknade kl 10, gud va mycke man kan drömma på en timma. Gick ner och skulle äta frkost men då kom det 3 killar och trängde sig fram, fredrik och hans vänner. Så jag gick in i lovisas och linneas rum och kollade på när dom och fia gjorde pärlhalsband :D sen åt jag frulle med dom :D Nu så är dom inne på mitt rum och busar. Linnea springer runt med min vattenflaska och lovisa är just nu på toa ^^ Fick lite kort på dom när dom va här.

PussPuss

/Fiia


Lovisa och Linnea <3


<3<3


Rätt dålig bild, men Linnea ser så busig ut :)

Kommentarer
Postat av: maria

guu va fina bilder på dem!!

2009-07-31 @ 14:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0