Taggad

Tjooosan

Nu sitter jag i sängen och funderar lite på om jag ska klippa lugg ^^ kommer ångra mig sen när den växer för långsamt när jag vill ha snelugg igen :P dom jag pratat med hittils tycker jag ska klippa lugg men ahh, hade lugg förra sommaren. Får se hur det blir. Har träningsvärk i hela kroppen efter allt städande och sen en liten promenad på det, Kanon. Emelie och jag sitter och taggar till Stockholm på lördag :) Och imorgon blir det öltält med simone och kausnec ;) (emelie) haha hon har ju fått ett nytt smeknamn ;) ska bli skoj (Y) äntligen nån som kan sällskapa mig. Fast sist det va öltält så smet ju emelie (dahlberg) in fast hon bara är 17 ;)


Lugg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0