Tillbaka i verkligheten

Godmorgon!

Ahh har vaknat ca 5 ggr inatt, har verkligen sovit dåligt :( Och jag vet varför. Det är för att jag är tillbaka här i Vingåker. Jag vet hur allt fungerar och hur tråkigt det är att bo här. Vaknade typ vid 10. Täcket hade klibbat fast sig på kroppen, VARMT. Gick upp gick på toa (som vanligt) Sedan öppnade jag fönstret (rätt så vanligt) Gick in i garderoben och tog fram kläderna jag ska ha på mig idag (som vanligt) Sedan gick jag till köket och gjorde två rostade mackor med smör på (jätte vanligt) och nu sitter jag i sängen och smular ner och kollar på tv som jag alltid gör :/ asså vilket liv man har. Känner mig som en robot, jag vet vad som ska hända, allt går som i en ordning.! Liksom i Ystad va allt annorlunda, där visste man inte vad man skulle göra för det fanns så mycket att välja på :) Ahh en sak som är klar är i alla fall att jag ska flytta dit sen. Guuud va jag längtar. Aja måste sluta drömma, det är långt kvar tills dess. Ser utt att vara rätt fint väder, men det vänder väl snabbt. Bara för att jag ska ha klänning på mig. Neeh nu ska jag fixa mig.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0