Trasiga :(

Heej!

Vaknade imorse av att mamma kom in och sa att vi skulle äta frukost nere på stranden. Va helt borta när jag vaknade. Sen när vi kom dit så skulle dom fika och inte äta frulle för det hade dom redan gjort :O asså snällt. Ahh sen så skulle dom ligga och sola fast det blåste skit kallt. Jag va as hngrig och frös massa så jag va inte pigg på att ligga på stranden, jag ville bara hem och äta. När vi kom hem så åt jag upp resterna som va kvar av pizzan. Sen drog jag ner på staden. Hittade massa saker. Sen så har jag tagit lite kort på ystad också. När jag gick på stan med challe så kändes det som att min klacka satt löst och när jag kollade så hade klacken gått av :( asså shit hur kan en sån klack gå AV?! Är faktiskt ledsen nu för det va mina favorit skor. Och ny om klackade! Aja köpte nya skor. Men sen när jag testade dom så var dol alldeles förstora. ASSÅ otursdagen idag då. Men jag gick och bytte dom, visst dom sitter lite tight men det får man tåla om man vill va fin. Nu sitter jag själv här i lägenheten med hög musik. Dom andra kollar på bio, jag följde inte med för jag tycker inte om att kolla påå bio. asså tänk mig sitta still i typ 2 timmar och bara glo och lyssna på folk som tuggar med öppen mun, NEJ tack ^^ Väntar tills den kommer på dvd eller nåt ist. Neeh så nu ska jag packa ihop mina saker för imorgon så åker vi hem :'( usch ja vill inte. Jag trivs så himla bra här ju. VILL INTE!!!  Sen när mamma och dom kommit hem så ska vi gå till ett jätte fint ställe och äta mat ihop. Och självklart så ska jag beställa en cider bara för att se vuxen ut, Tihihi :) och för att mamma tycker det känns lite obehagligt ^^ Får se om jag kanske följer med Jonas på nån fest sen. Vet inte hur det blir med det. Men ska i alla fall träffa honom sen :)

PussPuss

/Fiia


Stranden :)


Bleka ben xD


På väg ner mot stan


mys :)





Kolstret :)






Tog en bild medans jag stod i bankkön


Väntade på challe ^^






Skor H&M 198:-


tröja/blus Lindex 79.50:-


Tunika Lindex 79.50:- fast fick den gratis för det va ta två reaplagg betala för
ett ;)


Linne H&M 98:- Hahha asså shiit va muskliga ben man har då xD FETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0