Trött på den här känslan

Godmorgon!

Jag är rädd. Rädd för att jag inte vet hur jag ska hantera mina känslor. Det här är nåt av det värsta jag varit med om, liksom varför måste det va såhär? Du sa att du gjorde det för att skydda mig, men ja vet precis varför du gjorde det och det va inte därför. Utan det va för att du skulle må bra, Och den där äckliga kossan är säkert inblandad på nåt sätt. Det har hon ju liksom alltid varit!! :@ HATAR HENNE SJUKT MYCKE. Fattar inte varför ja lägger ner så mycke tid på äcklet men hon förstör mitt liv, snälla försvinn.Tårar, Tårar och åter Tårar. Snälla sluuta. Klumpen i halsen vill inte försvinna och det känns som jag har en stor orosten i magen :( Neeej usch det här går inte längre.

PussPuss

/Fiia


Ensam utan nån livlina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0