Mina BFF <3

Hejsan måste bara nämna mina älskade vänner :)

Simone, Jag lärde känna henne på vidåker (högstadiet) haha satt och spanade in dig på svenskan/engelskan, neej skojar bara. Neeh men du satt där ensam och såg så söt ut. Första ggn jag träffade dig som jag inte har nåt minne av, det va på babykursen ^^ simone och jag gick på samma babykurs haha lite komiskt, och nu är vi bästa vänner Du har ett hjärta av guld. S & S föralltid eller hur mitt hjärta <3 Finns vid din sida vad som än händer dig <3 ÄLSKAR DIG!

Emelie, En person jag tyckte var väldigt undlig, hahah. Även henne träffade jag på vidåker. Tyckte hon verkade jobbig och fjortisaktig först. Men där ser man va fördomar kan lura en. Hon va ju världens bästa gullunge ju <3 En människa med lika sjuk humor som mig, o det vill ja lova det är inte många ^^ Va tusan skulle jag göra utan dig?  Har så roliga minnen ihop med dig din lilla sötnosa. Min egna ängel.Kommer finnas vid din sida också mitt troll <3 stötta och bara finnas. ÄLSKAR DIG!

Kjell, kjell träffade jag första ggn på en fest i en trappa. sedan började vi prata på msn, sen träffades vi på ett fik och jag föll direkt. Vi blev kära och blev tillsammans. Vi va ihop i 1 år och tre veckor. Vi fick både jobbiga och underbara minnen ihop, men det är ju mest dom underbara man vill komma ihåg och det gör jag också. Kjell och jag är nu vänner fast det kan bli lite bråk ibland, men alla bråkar. Kommer även stå vid din sida min vän, finnas där ifall du mår dåligt. ÄLSKAR DIG!


Simone <3


Emelie <3


Kjell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0