12 timmar!

Heeeeej!

Asså man är ju inte pigg efter 12 timmar i skolan xD Fy jag är helt slut men min skalle går på högvarv!
Dagen i skolan va seg hände typ inget alls. Men sen efter skolan började man bli lite halvnevös inför öppet hus ^^ Vi började fixa en powerPoint i sista sekund :) men aah vi hann. Sen vid 17 så skulle vi äta pizza men allt blev helt segt för det va 23 pizzor dom skulle fixa och det fanns bara en bagare och vi skulle vara tillbaka i skolan om typ 50 minuter. Inte så värst uttänkt asså!! vi fick kasta i oss maten o sen dra till skolan där alla föräldrar hade samlats. Men allt gick kanon :D vi va en bra grupp och jag vill tacka ettan Viktor för hjälpen ;) Jag är stolt över oss!

jag va hemma typ vid halv 10 o asså man hade/har så mycket i huvet just nu så man kan liksom inte sova fast ögona typ åker ihop ^^ Men aah jag somnar väl nån gång :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0