2 trötta flickor

Godkväll!

Sitter här i sängen med en liggandes Emelie bredvid mig :) Vi är sjukt trötta men vi har kul ändå :D Vi har bara slappat ikväll asså men jag tror det behövs efter dom här två senaste fredagarna. Men kul har vi haft! Juste förut åt vi vaniljglass med chokladsås och hallon ;) MUMS! så himla gottisch.

Imorgon ska lilla emeluttan ta sprutan ;) Och juste simone och lina med, hoppas bara inte dom får några bivärkningar så att jag får sitta själv i skolan på måndag. Och på måndag fyller min lilla mammi år <3

Nej nu ska jag fortsätta slappa med emelie och om ca 40 minuter så ska jag följa henne till bussen.

PussPuss

/Fiia


MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0