Ännu en lång dag...

Godkväll!

Jaah usch va det snöar :) men det kanske inte är så negativt? det är ju faktiskt väldigt fint. Tog en promenad imorse. Och när jag kom hem så kände jag att jag blev väldigt stressad för jag kom på att jag inte skulle åka med Fia idag och då måste jag gå tidigare. Så jag sminkade mig o klädde på mig och allt och skulle bara kolla facebook. Så jag sätter mig i sängen och hör hur det låter som nåt rivs upp :O Jag har redan ett hål i mina jeansleggins så jag trodde det hade blivit ÄNNU större men det hade det inte så jag kollade på andra sidan, AAAH men såklart så ska det ju ha gått upp ett lika stort hål där. Asså jag kan ju inte gå till skolan med helt trasiga brallor och dom andra byxorna har jag hos mamma, så jag fick sätta mig och sy ihop mina byxor. INTE KUL!

Men sen va det bara att dra till bussen :) Satt med Petra idag. MYS! Ahh sen så missade vi stadsbussen så vi fick gå till skolan. Fast så lång är det ju egentligen inte. Men aah skolan gick rätt snabbt och den va okej. Det tråkiga var att vi skulle ha teorikurs klockan halv fem så man kunde liksom inte åka hem. Men jag och Petra stannade kvar i skolan och pluggade faktiskt :) Duktigt va? Så nu har jag kommit en bit på min muntliga redovisning i svenska som jag ska ha på tisdag.

Kursen va bra faktiskt. Men vi slutade 20 minuter tidigare så jag fick vänta 35 minuter på bussen :( Men satt inne på centralen. Det första jag tänkte på när jag väl kom hem var MAT! Shiit har inte ätit sen 11 liksom. Det va gott :) men känner mig nästan fortfarande hungrig men ska vänta ett tag o kanske ta en knäckemacka sen.

Imorgon får jag gå på teorikursen själv :( Buhuuu men det ska nog gå bra.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0