Det är SÅÅÅ inte min dag!!

Hej!

Usch jag känner mig så ledsen i hela kroppen :( Mår inte ett dugg bra. Kände redan imorse att jag hade ont i huvet och jag mådde skit illa. Och det blev ju inte bättre underdagen. Fick mer och mer ont i huvet, mådde mer illa o va skit trött, Kändes som jag skulle svimma ett tag. Tur man har sina kompisar så att man står ut en dag i skolan.

Kan säga att lunchen var väldigt efterlängtad men det ändrades snabbt när jag skar i kycklingen o det bara rann ur massa blod :( Blää höll på att kräkas. Så det blev mackor idag. + en hamburgare från MD.

När jag kom hem så skulle pappa o jag övningsköra och det slutade med att vi körde hem till mamma o jag hoppa ur o gick in. Ingen av oss va på vidare bra humör. Men nu sitter jag här i sängen och mår illa :( Känner att iprenen börjar verka :D Tuur! Blir att sova tidigt ikväll, eller efter 21 i alla fall!

Nej ska kanske ta en knäckemacka eller nåt.

PussPuss

/Fiia


Bild från i ettan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0