Det var längesen!

Heejsan!

Gud vad klockan rinner iväg asså, känns knappt som han hinner leva :/ Men aah tänkte skriva en sak som gjorde mig väldigt glad idag :) Jag och Emelie har ju kommit närmre varandra, känns som våran lilla tjejgrupp som består av 4 små flickor nästan delats upp på två. Men idag fick man kontakt med Lina, asså det är ju ansolut inte så att vi inte pratar men aah det blir lite uppdelat. Neeh men Lina är ju den av dom 3 som jag känt längst men kommit längst ifrån känns det som :S Jag har ingen aning om varför jag känner så men skit samma. Men det va så roligt att liksom gå runt på stan med Lina och snacka o så :) Jag ÄLSKAR verkligen mina vänner dom betyder såå otroligt mycket för mig <3  Jag kommer alltid ställa upp för er och det vet ni <3

Neej ska ringa Kjell nu sen ska jag fixa mig inför att göra sängen sällskap :D<3

PussPuss

/Fiia


Ahh det va ju ett väldans snyggt kort xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0