Direkt från badrummet

Heejsan!

Skolan va helt okej idag faktiskt, lite seg men det är det ju alltid :D Efter skolan så satt jag och väntade med en nervös emelie, alex och lina, Emelie och alex skulle ta sprutan och jag o lina skulle med bussen :D Satt och snackade lite med krille (kristin) på bussen, TREVLIGT! Och efter en stund så somnade lina. När vi hade stannat vid första hållplatsen i vingåker så glömde busstanten att stänga dörren när hon hade släppt av passagerarna xD Hahha så jag va tvungen att väcka lina :P Otroligt kul det va asså.

Sen så kom jag hem o satte mig framför datan, ska göra en idrottsuppgift tills imorgon men känner bara blää. SKa göra den sen när nisse kommer hem :D Men just för tillfället så sitter jag på golvet inne på badrummet och har smetat in mitt löshår i massa hårinpackning och balsam :D

Imorgon blir det utgång ;) Har nog kanske kommit på en rätt ball frilla, fast jag vet inte den kanske är ful :D Men har ingen aning om vad jag ska ha på mig asså :( Alla mina klänningar är svarta!!! Jag vill ha något med färg! Åhh!!!

Juste gissa vem som va med i tidningen då? Hahah ful som stryk!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0