Fiia= Badvakt ;)

Heeeej!

Skolan idag söööög!! asså det kom barn som knappt kunde prata svenska och där skulle vi stå och lära dom om hjärtat och puls och lite sånt :/ det va pinsamt för både dom och oss. Tycker grymt synd om dom.

Efter skolan så letade jag, simone och emelie efetr en present och vi lyckades ;) hoppas bara hon gillar den/det. Sen köpte jag även en present till mamma som fyller snart så det är klart. Sen skulle jag köpa en present till kjell men det fanns ingen bra sort så jag ska leta vidare ;) Mohaha shiit va många nyfikna människor jag har omkring mig nu, i alla fall om dom läser det här inlägget. När jag kom hem så fortsatte och och kolla efter en ny grej på tradera, hittade en ny sak idag men den går ut imorgon så då måste jag hålla koll på det, hoppas jag vinner denna gång :D

Challe och pappa lagade mat idag, MUMS! Det blev köttfärsås och spagetti, jättegott :D Och nu efter maten så ville Linnea bada så nu sitter jag här och är badvakt ;) Och hon sitter och käkar upp ett fisköga xD Jaah händer väl inte mycke mer ikväll, ska nog läsa på lite om social omsorg :/

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0