För vii ska ta studenten ;)

Goddag!

Snacka om segt att gå ut och gå imorse då :S Jag va sjukt trött och va inte alls på humör men vad gör man inte för att försöka få snygg kropp nån gång? ;) När jag kom tillbaka från promenaden så var dörren låst :/ Så jag fick ringa mammi och fråga om hon kunde öppna xD det va nisse som hade låst efter sig när han hämtade tidningen.

Sen sminkade jag mig, klädde på mig och fixade håret ;D sen va det bara att dra till bussen. Dagen har gått jätte fort och det har inte hänt så mycket faktiskt, eller joo vi har beställlt studentmössa :D Så sjukt kul och den kommer bli så fin! Men sen såg jag att klockan började bli mycket så jag, emelie och alex sprang för att hinna med stadsbussen ner på stan, men när jag skulle hitta busskortet tappade jag en nagel :( så jag la den i väskan sen va det bara att springa. Tyvärr så missade vi bussen :/

Men jag, emelie och alex gick till H&M för att köpa nagellim :D sen så gick vi till bussen och nu har jag vart hemma i typ en timma :D så skönt att sluta tidigt! Och nu sitter nageln fast också ;) Snart blir det att plugga svenska :( men först måste jag vila skallen för det känns fullt där uppe nu.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0