Fredagen va sjukt kul!

Godmorgon :)

Shiit asså denna helg kommer jag ihåg något från dagen innan :D jag hade verkligen jättekul! TACK ALLA! Och asså Chris bjöd mig, emelie, simone och lina på 2 shots och en drink. herregud han måste vara rik. TACK Chris! Sen när vi skulle till bussen så träffade jag en kille som fyllde på samma dag som mig :D ballt! Ahh kvällen va i alla fall  perfekt förutom att det va en ful idiot som jag HATAR på festen som vi va på!!!! BLÄÄÄÄ!

Men nu har jag nyss ätit frukost :) Det va jättemysigt för dom hade tänt massa ljus o myspys :D Senare så tror jag att jag ska va med emelie :D FAst snart ska jag nog ta en promenad för jag har så himmla ont i magen :(

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0