FREEEEDAG ;)

Godmorgon!

Jaah idag är det ju äntligen fredag, gud vad det har tjatats om denna fredag ^^ Lilla Emelie får gå på KROGEEEN ;) Hoppas bara hon lyckas bättre med kvällen än vad jag gjorde på min 18 årsdag :/ nej usch!!
Ska övningsköra in till stan snart, blää skola! Jädra idiotlärare vi har då, ska tusan säga åt henne idag.

När jag kommit hem med bussen så ska jag först ställa in mina saker hos mamma sen ska jag gå raka vägen till Studio 11 där Matilda praktiserar, sen ska hon klippa mitt hår ;) WOHOO! Fast vet fortfarande inte hur jag ska klippa asså.

Sen vid halv 6 ska vi dra till Emelie och hon ska bjuda på mat och efterrätt ;) Sen blire massa skoj. Skriver nog om kvällen på lördag eller söndag :D Ska nog ta några kort senare idag/kväll så ni får se hur mitt hår blev ^^

PussPuss

/Fiia


Wheey jag har ingen utväxt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0