Grattis mammi <3

Hejsan!

Seg dag i skolan, den kändes totalt onödig! Va nere på stan o följde med emelie till banken o fixade med hennes bankkort, sen så stod det en polisbil o lite gubbar o poliser utanför Nordea, då hade det tydligen varit nån som hade rånat där eller nåt. Sen när vi skulle åka med bussen så hade dom stängt av vägen så vi fick vänta nästan en halvtimma i en bilkö :/ Men aah det va inte så jobbigt, det enda jobbiga va idioterna som satt bakom oss!!!!

När jag kom hem så hjälpte jag pappi med maten ;) och den blev as god! Godaste spagetti och köttfärsåsen jag ätit ;) Vid halv sju så ska jag och Challe gå till mammi och fira henne för hon fyller idag :D Ska fixa presenten från Challe till mamma när vi går dit ;) Mohaha hon kommer bli glad.

PussPuss

/Fiia


Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0