Haha händer inte så ofta

Heejsan!

Efter att jag pluggat samhällskunskap så tog jag med lillabror och gick till mammi i regnet :) Först va vi tvugna att gå och ta ut pengar, så vi traskade bort till banken :D När jag hade tagit ut pengar o va påväg till konsum (lite halvstressat) Så stod det två killar (män?) utanför ica vid en såndär Tele2 grej och en av dom stod typ o kollade på mig, jag bara neeej fråga mig inget.
Men när vi börja närma oss dom så ropade han på mig o sa "Ursäkta"
JAG: "nej jag kan inte prata jag är lite stressad"
HAN: "Joo men kom ja ska inte prata om mobiler"
JAG: "nehe?"
HAN: "är du mellan 18 och 26?"
JAG: "jag är 18"
HAN: "kanon, då vill jag fråga, går du i skola?"
JAG: "Ja jag går i skola"
HAN: " på heltid?"
JAG: "Hahaha jaa"
HAN: " Vad heter du? du sa att du va 18 år? och du bor i byn?"
JAG: "Haha Sofia Nyberg, ja jag är 18 och jag bor i byn"
HAN: "Är du sugen på extrajobb?"
JAG: "Jaaah :)"
HAN: " Bra då hör jag av mig till dig nån gång"

Haha asså sjukt, sånt händer liksom inte så ofta :P Men sen så drog vi till mammi i alla fall. När vi kom dit så va det massa goda saker på bordet :D Sen va Els-marie och Morfar där, myspys. Det va jätte mysigt hemma hos mamma och nisse :D Sen va det dags för det roligaste, presentöppning. Fösrt öppnade hon mitt paket, 2 par örhängen som lilla mammi tyckte om :D Sen Challes paket, HAHAH ett paket cigaretter ^^ mamma garvade faktiskt lite. Neeh men det va faktiskt jättemysigt där :D Men sen va vi tvugna att gå för att det började bli lite sent.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

Tack :)

2009-12-01 @ 20:44:31
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0