Helgen

Godmorgon :)

Jaah denna helg va ju lite sådär halvkul.

Fredag:

Jaah då så sov jag länge sen gick ja o challe till pappa. Vid klockan 18 så drog jag till Kjell :) Han skulle va med Markus o Alex så jag fick umgås med dom också, eller alex drog till norrköping så jag umgicks med Kjell o markus. Markus va en jätte trevlig liten pojke :) eller liten o liten va han väl inte ^^ Men men vi hade skit tråkigt i alla fall. Va knappt nåt folk ute. Markus tyckte det va skit tråkigt så han drog hem o kjell o jag tänkte ta 00.05 bussen hem, men den kom aldrig :S så vi väntade inne på venesia tills nattbussen gick. Sen aah så hände inte så mycke mera asså.

Lördag:

Lördagen blir enkel att berätta om. Åkte hem från kjell men 14.15 bussen och va hemma ca kvart i 4. När jag kom hem så va faktiskt hela familjen hemma :) och Fia stod och fixade mat. Vi skulle ha lite mysmiddag och äta alla 8 vid maten igårkväll :) Jätte mysigt faktiskt, det är inte ofta alla äter middag ihop. Och det va en jätte god middag. Sen åt vi efterrätt. Det va verkligen jätte mysigt. Sen vid halv 7 så skulle jag träffa Sandra och Jossie vid banken för vi skulle gå på VINKA (stand-up) på hotellet. Ahh det va faktiskt rätt roligt. Det skutade typ vid klockan 22 så då började alla dra. Petra och jag tog sällskap en bit o sen så stannade vi o snacka om massa massa :) Sen vid halv 11 så va det bara att dra hem. Egentligen en rätt tråkig lördag men aah hade inget annat att göra liksom. Kunde inte kolla på tv heller för det va bara en masssa skräck o det kan jag inte kolla på ensam ^^ Men ja somnade rätt skapligt typ runt 00 nån gång. Men runt halv 3 ringer Kjell o säger att han råkade somna på bussen så han hade fått tagit en taxi hem från flen till sköldinge. SMART! Nej!

Och idag vet jag inte vad som händer. Ska försöka ta en promenad ikväll. Sen blir det ju att sova skapligt för imorgon är det ju skola igen. Skiiit va det här lovet har gått snabbt :/ Men nu är det bara att längta till Lördag frör då är det fest ;) wihuu!

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0