Hemma igen :)

Heejsan!

Vaknade vid nio och kunde inte sova, skulle egentligen upp kl halv 10 men aah skit samma, sen kom mammi in o bubblade lite :) Sen gick jag upp o började fixa iordning mej. När jag va klar med det så fixade jag nudlar till mig, sen drog jag med 11 bussen till stan :) Sen så hämtade simone upp mig, lina och emelie så vi slapp gå :D Ahh sen skulle vi plugga på vårat projekt men blev inte mycke pluggande, men jag gjorde klart distansuppgiften som vi fick av Lena. Asså störda frågor, typ vad inneär att man blir bekräftat? Öhhm jaa svara på den du!

Men nu är jag hemma igen :) Sitter i sängen och äter en macka. Ikväll blir det nog att kolla lite på idrottsuppgiften :( TRÅKIGT! Nån som vill göra den åt mig?

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0