Jag håller med!

heeejsan!

Nu har jag precis duschat efter en långpromenad med Fia :) trevliigt! Jaah idag var jag på teorikurs, gav typ inget men aah bra att gå på. Ska dit imorgon, torsdag, måndag, tisdag och egentligen onsdag men då är det öppet hus på Ellwynska så då kan jag inte vara med men men, jag tror det kan va bra att gå på dom där kurserna faktiskt.

Neeh usch fick reda på idag att jag och en mindre grupp ska ha muntligt nationelltprov i svenska nästa vecka :O asså shiit va tror dom vi är? Robotar? Hmm skulle inte tro det!!! Ajaa va ska man göra? skolan bestämmer. Men skit i det nu. Imorgon ska jag försöka ta mig upp och ta en promenad för jag kände att jag va piggare igår än vad jag va idag. Och juste imorgon får jag åka buss för Fia ska börja senare :( Mycke bättre att övningsköra in jue.

Ahhjuste jag kände att jag va tvungen att skriva lite för emelie klagade lite på mig ^^ men har liksom inget att skriva om eftersom det inte händer något i mitt liv, haha mycke mer spännande att läsa kissies blogg, Där händer det ju saker hela tiden tex hon solar, förstorar läppar, har en personligtränare och ser sig själv i spegeln xD kanske jag också ska börja göra. Tror jag kommer få dubbelt så många som läser om jag börjar sola asså ;)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0