Känns kanon!

Heeejsan!

Shiit va skönt att va hemma såhär tidigt asså. Vi hade ju nationella idag och jag tror det gick bra faktiskt :) eller jag hoppas det i alla fall. Hoppas på ett VG men vi får se om några veckor. Ahh senare så ska lina färga mitt hår för imorgon gäller det, då är det den stora klippningsdagen ;) Jag är jätte nervös för att jag inte riktigt vet hur jag ska klippa. Juste vi har köpt presenter till Emelie idag också. Vi ska ju fira henne imorgon, fett kul vi kommer ha.

Ikväll måste jag läsa på till social omsorgsprovet också :( blääää!

PussPuss

/Fiia



Muppbild från i somras. (jag har suddat bilden för mina lår va så feta inget annat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0