Klippning på fredag

Godnatt snart ;)

Va ute och gick med fia i ca 30 minuter, va inte supersugen på att gå idag så det blev en kortis :D Öhm har även suttit klistrad framför tradera så gott som internet har funkat. SUG INTERNET! men tror pappa köpt nåt nytt grejs så att internet ska bli bättre.

På fredag ska jag klippa håret tror jag :) hehe tror jag ska klippa mig efter 3 nån gång, ska snacka med Matilda lite mer så jag vet att allt går bra :D Det blev mest röster på bild nr 2 som jag la ut här för några dagar sen, så det blir den luggen :D Känns bra för den är sne men ändå lite raklugg eller va man ska säga ^^ Blir lite nervös nu faktiskt. Men ska bara toppa så det blir nog kanon, jag litar på Matilda.

Neeh nu ska jag kolla på "mamma till en mördare" tror jag det hette.

PussPuss

/Fiia


Tänk om man kunde få kroppen också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0