Mina blonda IDOLER ;)

Godkväll

Haha jag har två absoluta idoler, 2 kvinnliga, blonda och vackra idoler :) Den ena idolen har jag gillat sen aah jag vet inte hur länge men hon sjunger gudomligt vackert i alla fall. Jag har alltid velat se ut och sjunga som henne, men man måste ju komma på att man lever i verkligheten ^^

Den andra blonda idolen är en sjukt jäv*a frän brud som är helt i min musik smak. Hon är annorlunda på alla sätt och vis men det är sånt jag tycker om! jag tycker bara att det är tråkigt när alla ska gå och se ut som barbiedockor och pumpa upp tuttar o läppar!

Nej dom här brudarna är så i min smak! Nån som vet vilka jag pratar om? ;)



Hmm vilka kan dette vara? xD

Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

Kan det vara christina aguilera och Lady Gaga? ;)

2009-11-12 @ 22:05:46
URL: http://ewwanygren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaaaaa det är det ;)

2009-11-12 @ 22:56:25
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0