Mitt intresse <3

Heej!

Ni som känner mig vet att min största passion är smink ;) Asså det är sååå kul jag älskar att sminka mig och andra. Det är nog mitt enda intresse jag har ^^ haha låter väldigt ytligt men asså det är ju inte det. Alla har ju olika intressen och nu blev mitt intresse smink :D När man ska festa eller nåt så sitter jag typ bara o väntar på att simone eller emelie ska fråga om jag vill sminka dom ;) och jag tror inte jag har sagt nej en enda gång, KONSTIGT? Nej ;) Finns säkert massa som tycker att det är töntigt och ytligt att älska smink som jag gör men då får dom tycka det för bryr jag mig? NOPE!

Nån som vill bli sminkad nån gång så säg bara till :D Jag ställer gärna upp. Jag tycker det är jätte kul att sminka andra som man inte sminkat förut, det blir liksom en liten utmaning ;)

PussPuss

/Fiia


Hittade inga kanon bra bilder just nu :/ men aah ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

då är vi två med samma intresse ;)

2009-11-10 @ 23:01:49
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0