Mums!

heejsan!

Mums drack nyss en drickyogurt som va sjukt gooood :D Det va Annanas, banan och vaniljsmak. Hahha ibland funderar jag på vad mitt kylskop/skafferi kommer att innehålla xD Jag gissar på: Nudlar, drickyogurt, knäckebröd, smör, havregryn och salt :D hahahaha!

Ikväll ska Challe och Mammi åka på bio inne i stan o asså dom kommer säkert äta massa godis :O Jag vill också ha godis, fast jag försöker hålla mig borta från det och det går faktiskt bra :D Jag är stolt över mig själv.

Jag och brudarna har planerat helge lite halvt :D Förstfest på fredag hos "HEMLIG", sen picasso (Krog i stan) för dom skulle ha typ nån kväll för studenter där :D Fett kul ju. Sen lördag så snacka Emelie och jag lite om att hitta på nåt :D

PussPuss

/Fiia


Mums!


löshår eller inte? vad är finast?

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte

2009-11-25 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0