Mysig helg :)

Heeejsan!

Ja denna helg har det i alla fall hänt något :) Den har varit jättebra! Har inte hunnit bloggat eller jag har inte gjort något som är så spännande ^^ Men nu kan jag sammanfatta helgen lite här.

Fredag: Ifredags efter skolan så gick jag med lite folk på stan och tillsut blev det bara ja och sofia ni som gick själva på stan :) men det var trevligt! Sen fick jag sms av kjell o han skrev att han va inne i stan med tåget strax, så ja och fia började gå ner mot torget. Sen ringde hennes mobil och då var det fias mamma som hon skulle träffa nere på stan :) så vi skildes och jag fick mot tåget. Jag mötte kjell under tunneln och sen så gick vi vidare mot H&M och kollade lite :) Varken han eller jag hittade något som vi ville ha så vi gick bara runt och kollade lite sen drog vi till bussen. Jaah sen när vi kom hem så va det ingen hemma så jag ringde och frågade vart mammi va. Hon va på konsum och höll på att köpa mat o lite sånt :) När hon ko hem så hade hon mssa grejer med sig :) Hon skulle laga italienska köttbillar med pasta och tomatsås :) Det va sjuuukt gott! Sen till efterrätt så blev det chokladpuddig och vaniljsås :D Såå gott. Efter maten så gick jag och kjell hem till pappa och hämtade grejer. När vi kom tillbka så satte vi oss i soffan med familjen och kollade på film :) Det va jättemysigt men det va en liten läskig film, eller sorglig. Men aah jag satt nästan och somnade men jag ville kolla klart på fiilmen :) Sen va filmen slut så jag tog med mig kjell och gick och la mig. Skojar inte va skönt det va att sova!! Det va jättemysigt att ha nån bredvid sig när man sov, jag känner mig trygg då.

Lördag: Men i alla fall vid halv 8 eller nåt på morgonen så vaknade jag av att jag hörde mammi höll på med nåt ute i hallen så jag gick ut till henne. Hon skulle dra iväg på nåt och vara borta lördag och söndag så jag sa hejdå till henne :D Sen så gick jag in och la mig igen och kollade på barnkanalen :) Råkade somnaom sen vaknade jag igen vid 12.30 :( hatar att vakna sent men jag sov så skönt bredvid min lilla pojke <3 Vid kvart över 2 så åkte han hem och jag började fixa med löshåret. Tog ett bra tag men jag blev ju klar tillslut ( 5 minuter innan bussen gick) aah och sen när vi va framme i baggettorp så dog vi till emelie (lina och jag). Så vi fixade oss där och sen kom simone, moa, cicci och hanna :D sen drog vi till festen. Skitkul me hade as ont i fötterna efter allt dansande ^^  Men det va verkligen kul. När jag kom hem var det raka vägen ner i sängen.

Ahh och nu sitter jag här med barnkanalen på tv:n :D Ska nog fixa frukost snart. Och sen blir det nog att fiixa med mitt muntliga natiolnella som jag ska ha på tisdag :S

PussPuss

/fiia


Ful bild men emelie fixade i alla fall lösnaglar till mig :D snyggt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0