Mysigt

Hejsan mina kära!

Kom hem från morfar för ett tag sen :) Det va verkligen mysigt att få se lillagubben igen, känns som det va en evighet sen. Han bjöd på en jättegod soppa, MUMS! Haha mamma o nisse hade köpt en julstjärna på fot till honom i present o jag kan  säga att det tog säkert en halvtimma om inte mer att få ihop den ^^ Men dom lyckades till slut. Jag va skit trött så jag höll på att somna :D

I bilen så somnade jag en stund, sen när ja vaknade till så försökte jag va med i mamma o nisses konversation sen fattade jag att dom inte pratade om det ja pratade om ^^ När jag kom hem så åt ja en knäckemacka, sen kom fia hem o gjorde glögg, första gången jag drack glögg. Gud va gott det är asså, fast vi hade inga mandlar hemma :(

Nu sitter jag här i min lilla säng o kollar på ensam hemma och jag får faktiskt en liten julkänsla :D Älskar den känslan. JUL JUL STÅÅÅLANDE JUL ;) ni skulle bara höra hur vackert jag sitter och sjunger här ;)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0