Nu äntligen :D

Heejsan!

Nu har jag kommit hem och internet funkar :D Jag har ju spenderat natten hos min lilla pojke :D Myspys! Det tråkiga va bara nu på morgonen när han inte ville upp. Hann bara träffa honom 30 minuter innan jag åkte med bussen :/ Men aah, kjells pappa körde ner mig till bussen :D TACK!

När jag satt inne på centralen så kom det fram en man med kamera och en kvinna med ett block och penna i handen och dom gick mot mig, hahah jag abra neej kom inte hit typ xD va typ 12-15 pers där inne som satt och lyssnade och glodde på mig när dom frågade lite saker men det värsta va när dom skulel ta kort på mig :O Blev ju röd i ansiktet. Fyfaaan! Men då är man väl kanske med i tidningen måndag eller tisdag. FYY! så om ni vill veta vad dom fråga mig så får ni la läsa Kuriren.

Neeh här kan ni få se lite bilder på nya frillan ;)

PussPuss

/Fiia


Före och efter :D




Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

va snyggt det blev :D

2009-11-22 @ 16:53:30
URL: http://ewwanygren.blogg.se/
Postat av: Mamman

Du är alltid lika fin!

2009-11-22 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0