Oj va duktig jag var :)

Heejsan!

Fick åka själv idag på bussen för Lina sov hos Marre ^^ Satt i alla fall mitt i den där idiotiska deagspelsgenomgången ni vet där det gnislar så mycke, aja där satt jag och bakom mig hade jag en brud o nån kille som babblade hela tiden! Visst har inget emot det men när dom börjar sparka på mina stol o säga " WAKE UP" asså jag höll på att bli tokig, hade aldrig sett idioterna och jag sov inte ens!!! Men men orka lägga tid på idioter, tyvärr så gör jag det.

Första lektionen så fick vi träna till en redovisning som man skulle ha för halva klassen. Smart att inte va förberädd, men jag hade i alla fall en timma på mig att träna på vad jag skulle säga det va liksom inte så svårt :D Men hamnade i en jätte bra grupp :) Alla va duktiga. Ahh sen så på sammhällskunskapen så snackade Martin lite sen så hade vi en tävling som handlade mest om typ riksdagen och grundlagar + lite andra frågor. Jag va med Simone, Emelie, Lina och Stina :D Och gissa vem som vann!? JOOOO VIIIIIIIII :D Vårat lag hette "Martins smörkniv" Bästa namnet ju!

På bussen hem så satt jag och Emelie som vanligt och klagade på folk, ÄLSKART! Hhaha vi säger ju liksom inte det till dom utan vi snackar ju om dom vi ser utanför bussen ^^ Ahh bussresan blev seg sen när emelie gick av. Men nu är jag äntligen hemma :D skönt! Ska se om jag KANSKE orkar gå ut och gå ikväll.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: emle

det livar lixom upp bussresan ^^

2009-11-25 @ 15:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0