Om några timmar smäller det

Heejsan!

Jaah om några timmar ska jag upp och då är det dags för skola igen :( Asså shiit känns som man kommer ha miljoner saker att göra! Men ska bli så skönt att träffa vännerna igen, framför allt Simone, Lina och Emelie :)<3 Ska försöka gå till S-E och plugga teori så mycke jag kan, men ja känner att det kommer bli en hel del i skolan. Men men körkortet kommer jag få! Snart ska Fia och jag ta en långpromenad, SKÖNT! Ska nog dra på mig både långkallingar o tjock jacka :P Nu fattas det bara ett par skor, hittade ett par skor men dom är nog kanske inte dom varmaste direkt, men snygga ;)

PussPuss

/Fiia


Något av det roligaste jag gjort :)


Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

va fin du var i håret :)

2009-11-03 @ 22:01:18
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0