Pigg igen :)

Heejhopp!

Kom precis in från en promenad med broren ;) Vi gick en rätt så lång runda, eller vi skulle gått längre om han inte råkat tappa mobilen i en vattenpöl xD Nejnje han är inte ett dugg klantig. Asså jag va verkligen tvungen att gå ut och gå annars skulle jag liksom somnat klockan 17. Satt i sängen med huvudet lutat mot väggen och kände hur ögonen liksom åkte ihop. Kollade på klockan, 17.11, blundade och kollade upp och såg att klockan var 17.13, blundade och kollade på kockan igen 17.17 och då kände jag att jag bara var tvungen att gå ut och gå.

Skulle ju kolla på idrottsuppgiften men fattade inte så mycke så jag tar det på håltimman imorgon ;) Nej nu ska jag gå in på tvguiden och kolla om det är nåt värt att kolla på ikväll.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0