Sjuk dag!

Hejsan!

Känner att allt just nu bara rasat men dagen var rätt rolig.

Hade en sjukt kul och irriterande dag i skolan :) Emelie och jag har muppat oss typ 100% idag xD snacka om att folk måste tro vi har nån cp-störning. HAHA! Neeh men asså det va en sjuk dag. Sen så finns det ju en viss person som verkligen har en rejäl störning men han är inte värd att ha med i bloggen, PONTUS!!!! Ahh men nog snackat om idioter!!

Efter skolan så gick jag på stan med Emelie och Alex, myspys. Vi kollade på smink och alex tyckte det va väldigt roande. NOT!! Men det va kul tyckte jag. Simone ringde och frågade vart vi va så hon kom och sällskapade oss. Sen så gick vi till apoteket och skämmde ut alex lite xD ahahaha stackarn. Sen så gick emelie och alex för deras buss gick så simone och jag vandrade vidare på stan :) Va mysigt att gå runt med lilla simone. Men sen var det dags för min teorikurs så vi skiljdes på vägen :)

Ahh jag fick gå på teorikursen själv för ptera och natalie var upptagna :P Ahh det va ju väldigt lyckat, skulle snacka om typ vägskyltar och regler med en typ asiat som verkligen knappt kunde svenska och sen med en ryssk tjej som inte kunde svenska så hon ville inte snacka xD hahhaha shit asså!

Neej vi får väl se vad som händer mer dom här timmarna. SKa snart sova tror jag.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0