Snart dags för skola då :/

Godmorgon!

Jag är fortfarande arg för det där med tradera asså xD men måste släppa det! Vid halv 8 så ska jag övningsköra in till stan och påvägen ska vi hämta upp lina :D kan va skönt att komma i tid nån gång. Jaah jag kan också säga att det inte alls är min hårdag idag! Det der förjävligt ut!! Hhahah usch.

Idag ska det komma barn till våran klass, eller barnen är från den interkulturella skolan (stavning) och vi ska typ lära dom hur man tar puls och sånt ^^ haha får se hur det går, vet knappt själv hur man hittar pulsen. Men vi slutar vid 1 idag och efter skolan ska jag köpa min present till kjell <3 sen ska vi leta en till present till Lina :D

Hörs säkert senare ikväll :D

PussPuss

/Fiia


Fuuult xD och snyggaste utväxten också, NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0