Tjejvarg?

Heejsan!

Sitter och dunkar lite tjejvarg här ;) wohooo! Neeh asså jag hatar att vara mätt, det är sjukt vidrigt! Och dessutom har jag ätit kebabrulle xD nyttigt. Neeh men ska snart ta tag i svenskan asså! fattar bara inte riktigt uppgiften men ska fråga mamma och nisse om hjälp sen. Ahh sen måste jag kolla upp vad jag ska säga på öppet hus som vi har den 11 november, är du född 1994 eller är nyfiken på Ellwynska (omvårdnad) så kom dit vettja ;)

Hahah måste säga att jag börjar vänja mig med dom här naglarna nu ^^ Kunde knappt röra mig först när emelie klistrade på dom :) Jätte snällt att jag får låna dom, jag har ju liksom aldrig kännt hur det är att haq naglar :) Asså man känner sig nästan lite snyggare med långa naglar+långt hår ;) WOHOO!

PussPuss

/Fiia



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0