Usch!

Godmorgon!

Jaah usch idag är det ju nationella och jag är JÄTTENERVÖS :( Känns som jag inte kommer klara det, och det jobbiga är att det gick bra på muntliga och det här kommer jag suga på så att mitt betyg kanske sänks. Får göra mitt bästa och se hur resultatet blir. Idag ska jag ha mjukisbyxor på mig :O Haha tror jag haft det kanske 4 ggr undertiden jag gått på Ellwynska ^^ Gillar inte att ha mjukisar i skolan. Men kan va skönt att inte sitta i jeans och skriva i timmar.

Efter nationella så tror jag att vi skulle gå och kolla present till Emelie :D Kan bli skoj. Sen är det raka vägen hem och plugga till social omsorgsprovet som vi har imorgon. HATAR HENNE!

PussPuss

/Fiia


Hatar utväxten asså xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0