WoooW vilken fredag :D

Heejsan alla gulliga!

Jaah herre min gud vilken kväll det var igår, helt sjuk! Taaaaack så jätte mycket alla som var med igår och gjorde kvällen kanon kul. Orkar inte skriva om kvällen så om ni är nyfikna får ni fråga mig eller nån som va med.

Vaknade i alla fall kvart i 8 imorse och undrade vart jag gjorde av mitt löshår, så jag sprang upp ur sängen och började leta efter mitt löshår, men hittade det tillslut, I min hylla bredvid sängen. SÅKLART! Sen så la jag mig i sängen i några minuter och kom på att jag inte riktigt kom ihåg vart jag gjorde av min väska och min påse full med smink. Så jag kastade mig upp ur sängen och sprang runt naken och kastade runt med kläder och skor som låg över hela golvet och det såg ju knappast bättre ut när jag kastat med dom en andra gång. Men hittade inte min väska någonstans. Så jag drog på mig en handduk och sprang ner i hallen men det fanns ingen väska eller påse där heller :O PANIIIIK!! Så jag sprang upp på rummet igen och letade men hittade verkligen ingen väska, men så såg jag att min garderobsdörr stod lite på glänt så jag öppnade den och DÄÄÄR på handtaget inifrån hängde väskan och påsen, smart brud! NOT!

Men sen la jag mig i sängen igen och somnade, men vaknade igen vid klockan 9 typ och kunde inte somna om så jag satte på min favorit kanal BARNKANALEN ;) så jag låg och kollade på det. Vid 10 så tog jag min sista peng, 50 kr och gick till ICA och köpte hårfärg. Juste jag fick mitt löshår igår :D Men det va fel färg, det va typ mellanblond. Men jag fägade det och det blev faktiskt bättre :D Eller det blev bra. Jättefint med luggen och löshåret ihop ;) GRR!

Sen så började jag fixa iordning med håret :D Juste jag klippte ju mig igår och jag är helnöjd!
Men ni skulle se hur min lugg ser ut på morgonen xD herregud! Men aah efter jag fixade håret så sminkade jag mig ;) As snyggt!

Sen kom lilla mammi hem och hos visade sina nya klänningar, så fin hon är min lilla mammi <3 Men aah dom förberädde sig för fest (Mamma & Nisse) och jag bara svansade runt och väntade på att klockan skulle bli kvart över 6 för då skulle jag åka tll min lilla Pöti <3 Ahh och nu sitter jag här i hans soffa. Har nyss ätit god mat så min mage är typ som ett databord nu xD usch!

Juste vårat internet hos mamma har pajat så jag kan inte lägga in några bilder få frillan än :(

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0