3CD <3

Frågor om din klass.

Vilken klass går du i? - OP3CD
Vem är roligast? - Emelie Dahlberg
Vem har bäst betyg? - Hmm Anna och Johanna tror jag ^^
Vem är konstigast? - Emelie Dahlberg
Vem har du mest gemensamt med? - Simone, Lina och Emelie
Vem har finast ögon? - Hmm har jag inte tänkt på

Vem låter mest? -  EMELIE DAHLBERG!
Vem har längst hår? - Sofia Nilsson när hon har löshår i annars vet ja inte
Vem är längst? - Mattias
Vem pratar roligast? - Mattias?
Vem är lärarnas favorit? - Dom som smörar
Vem är mest galen? - Emelie Dahlberg
Vem klär sig finast? - Hmm vet inte men tycker Carro S har snygg stil :)
Vem/vilka umgås du med mest? - Simone, Lina och Emelie
Vem har sämst betyg? - Vet ej
Vem är bäst i matte? - Vet inte men inte jag i alla fall
Vem sportar mest? - Alexander Andersson?
Vem skolkar mest? - PONTUS LARSSON!
Vem är snyggast? - Jag ;)
Vem är blondast? - Simone?
Vem bor närmast skolan? - Hmm vet ej ^^

Vem är gulligast? - Alla faktiskt
Vem stör du dig mest på? - Hmm olika, beror på situationen
Vem är yngst? - Alexander Toverland
Trivs du i din klass? - Jag Älskar den <3

Allla i OP3CD ska göra testet


Kommentarer
Postat av: stina

du verkar ju verkligen älska din klass, sanningen är den att du älskar emelie dahlberg hon är ju med på varenda svar ;P

2009-10-29 @ 23:57:34
Postat av: sofia

Hahaha men det är ju emelie som stämmer in på dom frågorna xD roligast, konstigast,låter mest och är mest galen. Fanns det mest störd skulle jag skriva ditt namn jag lovar <3 Kiss Kiss på dig Stina

2009-10-30 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0