Barnvakt :)

godkväll!

 

 vaknade klockan 6 imorse av att jag va helt täppt och hostade massa :( Jag hade stallt klockan på kvart över 6 men va spelar en kvart för roll? Jag övningskörde med fia in till stan för att inte komma försent till körlektionen. Jag beställde ju dubbellektion så jag höll på att köra jätte mycke o länge xD Men det gick bra, har väl saker jag kan bättra mig på. Efter att jag kört så satte jag mig och tränade lite på teoriprov inne på S-E. Jag satt o gjorde prov i ca en halvtimma sen tröttnade jag kan jag ju lugnt påstå Så jag gick och kollade när nästa buss gick och självklart så gich den typ 1 och en halv timma senare :( Åhh det av inte kul att gå runt i regnet kan jag säga. Men ja gick och satte mig på centralen och sen så gick jag till åhlens o köpte en mascara. Kostade bara 89:- ;) då passar man ju på, hoppas den är bra bara! Men sen satte jag mig och väntade på bussen (ute) i ca 40 minuter.

 
När jag kom hem så kände jag mig helt svag i kroppen och hade jätte ont i huvet :( Så jag gick upp o kollade på lite program som jag missat. Sen somnade jag i ca en timma. Men det behövdes kan jag säga för att jag va helt slut och det gjorde ont i hela kroppen. Men sen så gick ja ner o lekte lite med systrarna och sen hjälpte jag pappi med maten :D Va snäll jag är.

Vid halv 7 så gick Pappi,Fia,Charlie och Johanna till vidåker för att dom skulle på nåt där :) Tror klasserna skulle ha föredrag om de olika gymnasieprogramen för föräldrarna. Hahah tänk va stora dom små har blivit. Tror Johanna va 6 år när jag träffade henne för första gången och nu är hon och Charlie 15 år :) haha! Men när dom gav sig av så fick jag barnvaktarrollen ;) Men dom skulle typ sova så det har varit lugnt här :) Hahah sprang och jagade Lovisa och Linnea med sånna här läskiga masker förut xD gud va kul det va! Men aah nyss så kom Linnea o sa att hon ville kissa, så hon gick på pottan men satt där väldigt länge. Så jag gick och kollade till henne, jaah då hade hon tummen i munnen och hade somnat xD Söt unge det dära. Men aah nu ligger dom i sängen, Lovisa snarkar och linnea är tyst så jag hoppas hon har somnat. Neeh nu har jag väldigt tråkigt.

PussPuss

/Fiia


Snygg va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0