Bläää!

Heeejsan!

Nu va det väldans längesen jag skrev här i bloggen :/ men hinner liksom inte känns det som. Jag har saker att göra hela tiden och praktiken tar en väldans stor plats just nu, men slutar på söndag :) Det känns väldigt skönt att slippa dom där hemska tiderna men jag har faktiskt tyckt om den här praktiken :D haha  tror aldrig jag sagt att jag gillat nån praktik förut.

Men aah det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Praktiken slutar söndag sen är det höstlov veckan som kommer :) SKÖNT! Men aah just nu så sitter jag inne på badrummet med datan i knät och kollar till mina älskade småsystrar som badar :) Neeh jag har faktiskt inget skoj att skria :(

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0