Camilla Anglemark (Mamma)

Heejsan!

Måste bara säga att jag saknar min mammi. Hon är i Stockholm på nåt poitik grej ^^ haha har ingen aning om vad det är hon är på men hon skulle ha en fin klänning nån kväll. HAHA! Neeh men jag saknar henne o jag tycker hon har varit borta för länge nu (en dag). Hon är verkligen världens bästa mamma :) eller så säger ju alla om sin mamma, men hon är den bästa för mig om man säger så :)

Om du läser det här så saknar jag dig och jag hoppas du har det jätte skoj och försöker få alla tråkiga människor du är med att skratta :) Älskar dig lilla mammi <3

PussPuss

/Fiia


Mammi <3

Kommentarer
Postat av: Mamman

Älskade "onge"! Tack för dina rader, den där politiska "grejen" är att bestämma vad Socialdemokraterna ska driva för frågor... Älskar och saknar dig massor och dina rader gör mig såå varm i hjärtat! Kommer nog att jobba till ca 04 på morgonen. Sköt om dig och krya på dig! All kärlek till den absolut bästa dotter en mammi kan ha!!!

2009-10-29 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0