Då va det slut!

Godnatt!

Nu är praktiken slut :( Känns rätt tråkigt faktiskt, man har liksom börjat få en rätt bra kontakt med patienterna o personalen. Men jag och min handledare pratade lite om sommarjobb :) och jag jobbar gärna där i sommar! Ska bara vänta o se om chefen ringer mig. Jaja nog pratat om praktiken.

Jag fick sluta 3 timmar tidigare, skiiiit skönt! Så mamma och nisse kom typ 45 minuter senare och hämtade mig :) guud va skönt att slippa ta nån buss, eller vet inte ens om det gick nån. Men aja i alla fall, när jag kom hem så bytte jag om till mjukiskläder o myste ner mig o soffan och myste med familjen :) Fast det roligaste va nog att busa med challe o låtsas att chipset pratade xD haha han bara garvade åt mig och frågade vad det va för fel på mig, men jag kan tyvärr inte svara på den frågan. Sen så kom mamma på att det fanns räkor i kylen, så jag o mamma mumsade i oss räkor. Ahh sen hände inte så mycke mer, jag satt med datan o glutta lite på tv emellanåt.
Nu har jag precis kollat på senaste avsnittet av ensam mamma söker :) Lite mysigt faktiskt men jag envisades med att halvligga så jag fick skita ont i nacken, men om jag låg ner så skulle jag inte se lika bra och om jag satt upp skulle det ju bli obehagligt. Men snart är det dags att sova. Jag ska bara skriva klart här.

Imorgon ska mammi och jag ner på stora vingåker och utföra några ärenden :) Mammi ska va hemma hela dagen tror jag så det känns skönt, få lite tid med henne o så :D Nej nu ska jag sussa.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0