Det är hårda tider just nu.

Heejsan!

Asså hela jag är helt slut! Och det beror inte bara på att jag gått upp kl 5 o så o att jag vart på praktik, utan att det är för mycket omkring mig just nu. Jag orkar helt enkelt inte med allt. Jag känner mig så ledsen o hela kroppen, som om all ork bara blåst ur mig :( Hoppas att det vänder snart för jag orkar inte med den här känslan.

Aja är ledig onsdag och torsdag, och imorgon har pappa bokat en körlektion klockan 08.15 :( Usch jag som behöver sova!! Men men måste ju skaffa körkortet snart. Sen efter körlektionen ska pappa komma in till stan så ska jag och pappa övningsköra till örebro och gå på biltema eller va det va. Kanske kan bli skoj vem vet?

Blir nog att siva rätt tidigt ikväll. Måste ju orka hålla ögonen öppna. :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: mariia!!

de blir bra snart! Sen när du har körkortet kan du slappna av! :)

2009-10-07 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0