Det är hårt :/

Godkväll!

Nu sitter jag mätt och trött i soffan o myser :) Challe lagade mat idag, skitgott men det blev lite lite :/ Dagen för övrig har varit okej. Vaknade ca en timma tidigare än vad jag skulle, precis som jag gjorde igår med :( SÅ jag vaknade kvart över 4 imorse o kunde inte somna om, STACKARS MIG! Gick i alla fall upp när alarmet ringde (05.10). Sen gjorde jag mina små träningar som inte verkar hjälpa ett skit xD Men känns bra att man gör dom ändå.

Sen så trodde jag att jag va skit sen så jag drog med mig jackan o sprang ut, sen när jag kom ut fick jag vänta nästan 10 minuter. Sen så satt david, linnea och petra på bussen men jag såg dom inte förns jag kom av bussen ^^ Snackade lite med dom sen så kilade jag iväg. Häll på att frysa ihjäl asså, fasen va kallt det har blivit! och jag har glömt mina vantar hos pappa. Kom före min handledare och där satt 3 nattpersonal och väntade ivrigt på att dagpersonalen skulle komma men dom va lite sena xD stackars natten.

Sen har dagen bara rullat på. Min lärare kom och gjorde bort sig en hel del när hon kom på besök på praktiken. sen lunchade jag med Stina och Matilda :D skönt att äta med nån man känner. sen så aah hände det inte mer. Joo jag fick sluta en timma tidigare för min handledare skulle göra nåt. Shiiiit va skönt det va! Så jag fick åka med hobom i hans "snygga" bil ner till stationen så jag hann med min buss.

När jag kom hem så åt jag lite yogurt haha i en kopp :) Jag tycker det ser så roligt ut när man äter i en kopp. Jaja sen så kollade jag lite på tv sen så kollade jag runt en sväng på datan. Efter en stund så la jag ner huvudet lite på soffkanten, sen blev det svart och alla drömmar kom fram :D SKÖNT!! Hade världens huvudvärk innan men när jag vaknade va den borta. Sov inte överdrivet länge, ca 50 minuter. Men när jag vaknade så kunde jag knappt resa på mig för jag hade legat på axeln på nåt konstigt sätt xD Satan va ont det gjorde.

Men snart ska jag i alla fall in i duschen o sen är det Inlåst som gäller :) Upp 05.00 imorgon. Imorgon ska jag även va med Kjell :D Har inte träffat honom på jättelänge. saknar!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0