Det känns bra nu!

Godkväll mina kära!

Idag vaknade jag klockan 06.10 av att la alarmo ringde o sa nu ska du vakna din idiot. Åkte med bussen som gick 07.10 så jag kom lite försent till praktiken men det va lugnt som tur va :) Har gjort lite mer saker idag och fick till och med beröm för att jag tog egna initiativ, WOHOO! Men aah sitna, emelie och sofie jobbade idag så vi lunchade ihop :D Trevligt! Fick sluta tidigare idag för han skulle ner till D:1 och hjälpa dom med en patient och han sa att jag vart så duktig att ja fick sluta tidigare.

Emelie slutade också typ då så jag fick åka med henne o hennes mamma till station så jag hann med min buss :D Tackar tackar! Sen va det bussen hem, fyyy va tråkigt det va!!!!! Fick solen i ögonen hela tiden också. Nu är jag hemma och mätt i magen,hahaha åt två varma mackor på en halvtimma xD då är man seg. Aja imorgon ska jag på typ klassfest hos natalie :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0