Hem och sen iväg igen

Heeeeeeeejsan!

Nu har jag nyss tryck i mig lite nudlar :) jag va verkligen jätte hungrig. Och till det drack jag julmust :) Liksom julmust redan. KANON! Vid tjugo över ett så åkte pappa och jag in till stan, hämtade upp emelie och åkte till karsudden. Jag va där fast jag va ledig så jag hoppas att jag kanske kan få en ledig dag eller nåt eftersom jag jobbar sista helgen också :( Men men. Fick åka med Matilda från karsudden ner på stan så jag hann med min buss :) Tack Matilda! Och nu är jag hemma. Ska ner o ta spruta runt 16 tiden, HATAR!! Men men.  Hmm efter det så ska jag kanske åka in och umgås lite med Rasmus som jag typ lovat i 2 år nu xD Men vi får se om jag hinner med det.
 
PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0