Inte en lugn dag

Godkväll :)

Jaah idag va man ju ledig :) Eller aah va man ska säga. Vaknade av att min kära mammi ringde mig imorse, visst jag va typ vaken men shiit va mitt huve snurrade imorse. Strax efter 11 imorse så gick pappa och jag ut och bytte däck på bilen :) Det gick faktiskt bra fast fick redigt ont i ryggen. Sen så när vi va klara så åkte pappa och jag en sväng o tränade lite på start i backe. Sen så när vi kom hem så åt pappa och jag våfflor med sylt och vaniljglass.

Vid halv 2 så gick jag upp och vilade en stund för jag hade så ont i huvet, sen vid halv 3 ringde min klocka o sa att jag skulle vakna. Sen så sminkade jag mig och vid fem över tre gick jag upp till busshållsplatsen. Som vanligt va bussen sen så jag fick vänta 8 minuter innan bussen kom. Sen så kom jag in till stan. Egentligen skulle jag plugga inne på körskolan men jag gick och frågade om jobb istället men det gick inte bra :/ Men jag är tusan stolt över att jag gick runt och frågade för jag har verkligen jätte svårt för sånt. :) Ajaa hoppas jag får nåt jobb snart i alla fall.

Träffade Carro utanför åhlens så vi stod o snackade massa :) sen så såg vi Anna, Emelie och Johanna stå och sälja bullar och kakor :) Så vi snakade lite med dom. Sen så ringde Fia och sa att det va dags att åka hem, så jag gick bort mot parkeringen sen så va det bara att övningsköra hem :)

Pappa och fia tycker jag kör jättebra :) Då blir man ju lite gla faktiskt. Ikväll ska jag i alla fall kolla på inlåst, tyckte det va ett bra program. Neeeh nu ska jag göra nåt annat för det här va inte skoj ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0