Irriterande!

Godmorgon!

Hade stallt klockan på 11 men så länge kan jag aldrig sova ^^ så jag vaknade rätt sent, 09.32 vaknade jag :) SKÖNT! Jag tror jag vaknade för jag hade ett väldigt irriterande dröm. Asså jag höll på att bli tokig för att jag va så irriterad och arg ^^ Tur att det va en dröm!

Låg kvar i sängen en stund och kollade på barnkanalen :) men sen kom det ett så konstigt program så jag gjorde mina situps o grejer istället :D Härliiigt! Och nu tänkte jag gå ut och gå innan frukosten, Visst är jag duktig?

Klockan halv ett kommer pappa o då ska vi övningsköra in till stan ;) sen ska jag till karsudden o gå och kolla på labbet där o lite sånt, sen tänkte jag gå ner på stan o kolla efter en mössa. Sen så ska jag hem, ta spruta o sen kanske in till stan igen, Det beror på vad klockan blir.

Men nu ska jag klä på mig o dra på lite foundation och ta en promenix ;)

PussPuss

/Fiia


Wohoo jag är osminkad xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0